tisdag 25 augusti 2009

Göteborgsvarvet, anmälan är skickad!



Vi har anmält oss!!!!!
Tänkte att om jag lägger ut det här så är det svårt att komma undan sedan! Jag ska återigen springa 21 km runt Göteborg i det fantastiska Göteborgsvarvet
Detta är ett underbart lopp, någon som vill följa med? Fram till den 31 oktober är det billigare att anmäla sig så passa på!!!!!!
Jag har sprungit två gånger förut, men det var innan jag opererade mina underben för och innan barnen föddes......Undrar just hur detta ska sluta. Men när jag opererade första underbenet lovade jag mig själv att springa en gång till när bägge benen var rehabiliterade och klara, men sen har det varit graviditeter, hus, skola och annat i vägen, men nu så! Får väl helt enkelt gå på vilja. Och be till Gud att min önskan om att få ha konfirmation helgen efter hörsammas!
Med på detta äventyr har jag mannen och en av hans kompisar! Så nu är det pepping på högnivå som gäller! Man vill ju inte vara sämst ju!

Kolla kartan, jag blir så sugen, men det är tur att det är lite tid kvar....träning krävs. Idag sprang jag 6 km och då är det liksom en liten bit kvar på ett Göteborgsvarv.

Inga kommentarer: