torsdag 16 april 2009

kalas

kväll har sambon och jag haft en mindre födelsedagskalas med några vänner. Vi bor ju så litet så det var mycket begränsat! Begränsad var dock inte trevligheten, den var på topp. Vi lekte ett hemmagjort spel där man fick gradera hur väl en egenskap passade in på den som tagit lappen.......hehehe man lär sig en del om både sig själv och andra!

Kvällen avslutades med att grannen kom o ringde på dörren....mycket märkligt eftersom vi varit ganska tysta de sista timmarna, hon var nog lite känslig för hon undrade om det var jordbävning i vår lägenhet!!????? Lite lätt överdrift kanske med tanke på att det vi gjorde var att tre personer rest sig upp och gått för att ta på sig sina skor!!!!

Ja ja vad är en bal på slottet!

Jag fick av min sambo i present en fiiin klädborste med snedställda borst att kamma kaftanen med. Den skulle göra vår rektor stolt om hon visste att jag hade den, prästlivet närmar sig!

Tack underbara människor för att ni delat en fantastisk kväll med mig!

Inga kommentarer: