lördag 29 november 2008

lycklig för riktiga vänner

Jag är så tacksam och lycklig för vännerna lååångt uppe i norr. Vi har känt varandra länge nu, men inte alltid haft så tät kontakt, men de finns alltid där. Idag efter ett kort meddelande på facebook pratade vi i en halvtimma och jag känner bara kärlek och längtan efter att de är så långt borta, jag hoppas verkligen att de kan komma ner i juni!!!!
De är riktiga vänner som verkligen finns där även om de är långt borta och jag är sååååå tacksam för dem!'

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara älskade vän! Vi höll på att skratta ihjäl oss, vi kände oss ...lite... träffade ;-) Skönt att en lång vänskap kan vara även om vi inte hörs sååå ofta! Vet att Kicki & du har kontakt via FB, känner att jag inte har så mycket tid att sitta vid datorn, fast jag gärna skulle vilja...Hoppas vi kan ses den 14/6...OCH att ni kan följa med upp hit efter det!Jätte KRAM Andreas & Kicki