torsdag 27 november 2008

FÄRDIG!!!!!!!!!

Jag är klar!
upplaga två av portfolion är ivägskickad och nu är det bara att be för att de tycker att det är ok så jag kan få iväg min examensansökan!!!!
VArför ska jag alltid vara så sen? Det är frågan.....nu känns det iallafall underbart och jag börjar fundera på om jag ska känna efter hur trött jag egentligen är.....eller om jag ska ta tag i att redigera min predikan för imorgon.......

Annars börjar jag känna att det har gått en termin här, börjar längta efter barnen redan på tisdagarna nu. Ska bli skönt med juluppehåll! Jag tror att både jag och familjen verkligen behöver det!

När jag kommer hem ska jag och barnen riktigt frossa i advent. Det ska fram massa saker som gör att huset går in i julstämning. Detta kommer iallafall storebror att uppskatta. Han är verkligen mammas pojke i den här aspekten!

Inga kommentarer: