tisdag 25 november 2008

julpyssel och portfolio.......

nu är premiären gjord!
Glögg, julmusik och en massa pyssel. Tur att man hamnat där det finns fler som tycker om sånt.
En tomte blev nästan klar, men jag vill hävda att det är falsk marknadsföring att sälja paketpyssel med allt inkluderat när det sedan visar sig att man behöver en symaskin!!!!! Det fanns ingen symaskin i min påse!
Får man pengarna tillbaka då?
Hur som helst är det avslappnande med pyssel. Man kan pilla lite och prata mycket....möjligen frälste vi även en kamrat som var mycket pysselovänligt inställd. Nu har han tillverkat ett par tags till sina julklappar och möjligen kommit över tröskeln till pysselhimlen????

Stärkt av pysslet har jag nu arbetat med min portfolio en stund så att jag blir klar och kan blidka min rektor som inte är lycklig över att mitt examensbevis kommer att dröja........
Jag gör vad jag kan idag har jag tagit både lunchen och kvällen och hälften är gjort.....imorgon blir det förhoppningsvis klart. Då återstår bara att få en andraläsare till det hela innan det går att få ett examensbevis!

Inga kommentarer: