torsdag 26 juni 2008

Sommarkvällar


Ikväll är det dags för en av de där mysiga sommarkvällarna med grill, vänner och ett glas rosévin eller möjligen två.......Ja jag vet att jag borde gett upp de försöken, menden här gången ska jag vara förberedd och äta och drick ordentlige under dagenför att undvika obehagliga överraskningar efter inmundigandet av denna ädla dryck!

Känns som att det verkligen behövs en positiv kväll i goda vänners sällskap. Hela vår väg är just nu förlamad av en saorgsam väntan på att mamman med cancer ska få somna in. Dessutom fick jag igår veta att en föredetta kollega som inte hunnit fylla 40 drabbats av leukemi. Livets grymhet är slående ibland. Men nu ska jag inte fastna i soregn utan tänker se fram emot kvällen med vännerna som det är alldeles för länge sedan jag såg!
Borde verkligen ta tag i mig själv och var abättre på det där med kontakt
Tre års intensiva studier har satt sina spår i den sociala samvaron.......inte haft direkt tid för att ta tag i det! men nu ska det bli ändring.....
Får väl börja med att gå och äta lunch med kollegorna och vara rar tjej!


Inga kommentarer: