söndag 29 juni 2008

så sprang sommardagarna iväg, simskolan är i full gång, den ena efter den andra går på semester och jag börjar komma in i livet som arbetande. Att det kan vara så ansträngande......hm

Hade en fantastisk kväll med vännerna. Jag saknar att inte se dem varje vecka.....Det blir så sent när man väl ses och jag börjar nog bli en gammal kvinna.....
Borde också lära mig en viktig sak av mina yngre kamrater, det där med att köpa presenter. De är fantastiska på detta , medan jag sällan har en tanke på det! Men eftersom jag blir glad bär jag får en present så är det ju ganska logiskt att andra människor också blir glada av det.....ska skärpa mig och bli mer presentig!!!!

Gårdagen bjöd på en fantastisk erfarenhet av att ta med de tre barnen till köpcentret för att införskaffa kallingar!!!! Förunderligt hur många olika sorter det finna att välja på och alla dessa motiv, det tog tre affärer och 1 timma för att införskaffa dessa dyrgripar, men nu är de nöjda!

Har idag varit på gtj med tacksägelse över grannen. det är inte kul att se mannen och barnens bleka ansikten just nu och veta att det finns mycket lite jag kan göra,,,,,tiden måste läka. Tack och lov hade vår kyrkoherde en fin gtj som rakt igenom lät sorgen och förtvivlan vara närvarande och tillåten.

Nu ska här packas så att det kan bli en liten tripp norr ut för att träffa de andra vännerna från det tidigare i livet på högskolan, den som var för 10 år sedan.....Denna gång med män och barn närvarande, men innan resan startar ska en gtj hållas på landet. Finns en viss risk för att bli synad eftersom det är första gången som jag kommer dit, men det får man väl ta

Inga kommentarer: