tisdag 17 juni 2008

Det där med att handla.......

Jag behöver verkligen gå på kurs.......Jag tycker det är sååååå tråkigt att handla. Särskilt mat men även kläder. Varför kan det inte bara likt Harry Potters värld skramla in mat i kylen och fram på bordet bara jag viftar med trollstaven....som jag förvisso inte har, men ändå! Och de går i trollkarlsklädnader vilket oxå är en bra idé......

Hörde på prästvigningsfesten att Präster är de största gratisätarna.....kanske väääldigt rätt yrke för mig isåfall. Då både slipper jag gå och handla och laga maten! Dessutom behöver mani nte välja kläder själv, finns ju liksom en dresscode redan........... hihihi. Utöver kallalesen och viljan att bli präst så finns det alltså fler fördelar som jag inte reflekterat över tidigare.
Fantastiskt!

Inga kommentarer: