fredag 13 juni 2008

jag har lämnat min uppsats


klart för granskning!
uppsatsen ligger inte längre på mitt bord!!!!
Känns fantastiskt! kanske skulle jag fundera på att blir en något mer närvarande bor ett tag nu!!!!
Inser att jag faktiskt har pluggat som en liten gnu de sista tre åren och att minsta barnen faktiskt är 3,5 år.....Undrar om de vet vad det innebär att ha en normal Mamma som går till jobbet på morgonen och sedan är ledig när det är kväll....Såklart att de inte vet, hur skulle de kunna veta det? Och mest troligt kommer de inte få reda på det heller med tanke på att mamman ska arbeta i kyrkan.......ja ja det kunde varit värre!
Nu ska här fixas lunch så att vännen med resrutt söderut kan få lite mat i magen och inte behöver vara matarg vid framkomsten......Och blivande prostinnan kan få en pratstund med den efterlängtade vännen, det var alldeles för länge sedan!

Sedan ska här göras tårta till mormor som fyller år i morgon....princesstårta beställd.....hur gör man egentligen det?
jaja det är eftermiddagens problem!


Inga kommentarer: