torsdag 9 september 2010

lite sliten

Just nu känns det som att jag svävar, inte så dumt va? Nä i alla fall inte vid första anblicken, men problemet är att det beror på att jag har så himla mycket i huvudet och omkring mig, dessutom vet jag inte hur jag ska komma ur det.... Att börja ny tjänst är SVÅRT, men oerhört kul och stimulerande. Problemet är att alla rycker och sliter i en och vill att man ska komma just till deras grupp eller möte. Förståelsen är inte alltid den bästa för att detta faktiskt är en fysisk omöjlighet. Tack och lov så är veckan som kommer betydligt lugnare och då ska jag försöka skaffa mig en struktur som just nu är obefintlig!
Men som tur är så har jag roligt.
Roligt är att
* Vi har ca 25 konfirmander anmälda (förra året var det bara 6)
* få planera för kommande grupper
* Träffa nya och fantastiska människor
* känna att man är välkommen
* inse att det jag gör faktiskt gör skillnad
.....en massa andra saker!

Inga kommentarer: