tisdag 27 april 2010

Höör och Åkersberg

Har förra veckan träffat mina underbara vänner från pastis!!!!
Surar lite över att de bor så långt borta dessa fantastiska brudar! Är avis på att de kan ses typ när de vill och jag är här i norr.!
Vi fick god mat, mycket skratt, bra utbildning och fyra dagar tillsammans. Vad jag saknar.........
Var ute på den mest fantastiska löpturen med en vän 50 minuter med jogg, prat, skratt i solen fantastiskt!
Detta pastis år kommer alltid att finnas i mitt hjärta och värma mig i mörka stunder utan det hade jag inte mötte dessa fantastiska människor.
Stiftsgården Åkersberg i Höör är en mysig oas i skåne, testa det om du får chansen. Kapellet är underbart.

Detta rum utstrålar värme och lugn kolla korset i taket, ett sånt vill jag ha.... men jag behärskar mig!
Jag är så tacksam för dessa dagar och för de människor jag fick tillbringa dem med. Gud är God som ger mig såna vänner!

Inga kommentarer: