måndag 29 juni 2009

Sorg och pilgrim

fortfarande dåligt uppdaterat här. Kan det bero på att livet återgår till normalt från studentlivets fantasivärld?
Hur som helst nu ska här vandras i pilgrimsform några dagar. Men först ska jag ta mig an den tunga uppgiften att ta mig igenom vännens begravning! Vi ska FIRA begravningsgudstjänst absolut, men ändå är det så svårt och tungt. Luften är svår att andas en sån här dag.
Och ändå är det så mycket tacksamhet som jag känner över att ha fått lära känna denna underbara människa.
Så det är bara att fånga dagen och vara lycklig över att man lever och mår bra.


Sedan direkt på pilgrimslivet! Ja kasten är tvära men kanske bra att få vandra med sig själv, vänner och sina tankar efter detta. Sedan är det semester med återhämtning på schemat.Välbehövlig känns det som. Då ska jag ta tag i alla foton som togs under vigningshelgen och möjligen lägga ut några bilder till på presenter...
Dessutom behöver vår trädgård vår omsorg........kanske borde döpa om den till Djungel istället......

Japp då så, iväg och tag tag i det som måste göras!

Inga kommentarer: