torsdag 4 juni 2009

mycket nu

Det är mycket nu...
Inte varit här på ett tag och inläggen är fattiga. Sorry för dem som jag lurat hit på sistone, tex vännerna fråb Vasa.......jag lovar att det blir bättre vad det lider!

Helgen bestod hur som helst av stockholm från sin bästa sida med strålande sol och mycket skratt på lördagen.
Söndagen av prästvigning i Storkyrkan med efterföljande kalas. Mycket rörande och stort. En av de fina från pastis är plötsligt präst!
JA kära nån snart är det min tur!
Nu befinner vi oss I danmark för och har i två dagar besökt Legoland....vi är slut ocg barnen ännu tröttare.
Imorgon tar vi oss hemåt och hämtar upp kaftanen på vägen.......det börjar bli på riktgt!

2 kommentarer:

Kennerth sa...

Tack för att du tänkte på oss.
Hoppas allt är bra. Hur är det
med nerverna? Sköt om er och
krama barnen.
Hälsningar
Smålänning i Korsholm(Vasa!)

Blivande prostinnan sa...

klart att jag tänker på er det vet du!
Allt är bra, men en del att göra nu ett par dagar. Vill bli av med så mycket som möjligt nu så jag kan ta det lugnt i slutet av veckan.
Nerverna är relativt lugna ännu, har längtat så länge och kämpat för detta så det ska bli underbart att vara där! Hoppas att jag kan njuta i fulla drag!
Kram