måndag 8 juni 2009

det springer på......

Idag är kaftanen provad och använd för fotografering.
Den är så snygg! Synda att jag inte uppskattar att vara med på foto lika mycket som kaftanen är snygg!
Hur som helst en del att pyssla med nu. Konserten till på söndag kväll är satt tillsammans med vännen som ska vara ena av assistenterna. Jag har handlat hutlösa mängder mat och skurit en massa kyckling ....... Livet löper på kan man säga
Och mitt i allt detta saknar jag vännerna i södern!
I morgon ska jag till min församling och träffa de andra prästerna för en tur runt pastoratets kyrkor o kolla att det finns kläder och böcker till oss alla......
Sen avslutas med en dagisfest! Mycket blir det.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig! Slår vad om att du är superfin i din kaftan! Kä'nns dina nerver också som om dom kryllar sig?
Kram! Sara G