fredag 12 augusti 2011

mina små barn.....

Mina små bebisar är nu mera inte ens dagisbarn längre.....vi har nu fått införskaffa skolväskor, gympapåsar och fruktburkar till de små liven som nu ska börja 6-års! Var tog de åren vägen. EN av dem är väldigt förtjust i Starwars, tyvärr är han född av fel föräldrar då dessa två inte fattar någonting om hur fränt och fanatiskt det är med krig i rymden....... Ingen av oss har ens sett en hel film. Vi vet dock hur man gör en 6-åring lycklig visade det sig häromdagen då vi till hans förtjusning hade införskaffat denna:

För den som har svårt att uttyda kan jag medela att det är en fruktburk! Tyvärr har min dator fått spel och vänder bilder fel som den vill utan att jag kan göra något åt det.
Hur som helst är det så man blir världens bästa mamma, köp en fruktburk med Starwars-motiv! Tänk om jag vetat det hela tiden.......
Nåja de små liven ska nu inskolas på fritids, åka skolbuss och gå i skolan......spännande!

Inga kommentarer: