onsdag 3 augusti 2011

Förbannad på telenor!

Trött är vad jag blir. Var på telenorbutiken för att kolla möjligheten att få ny telefon. Det gick inte för jag hade för lång bindningstid kvar. Ok sa jag tack tack. MEN vänta lite sa killen du kanske kan tänka dig att ta hemtelefon så blir det ju en annan sak då ska det nog gå att lösa........ Sagt och gjort. efter en timma i butiken och tre gånger frgande om det nu bara var kostnaden för iphonen och fasta abonnemanget som jag skulle behöva betala så var vi överens, trodde jag........döm om min förvåning när det sedan visar sig att jag har TVÅ abonnemang att betala på!!!! Jag är sååååååå trött på säljare som int vet vad de sysslar men i morgon blir det ett samtal till butiken och troligen en massa tjafs som jag inte orkar med. Det är ganska vanligt jag tror att butikerna vet att kunderna inte orkar bråka så de vinner till slut!!!!! Kanske är den här butiken bättre, vi får se imorgon!

Inga kommentarer: