lördag 13 mars 2010

Nya vänner, så underbart

Så underbart att lära känna nya människor!
Idag har vi varit i nyfunna vänner hus som som de flyttade in i i December.
Vi skrattade gott åt tapeterna från 70-talet och annat smått och gott.
Bjöds på en underbart god lunch och hade diskussioner om det ena och det andra om livet och allt vad det bär med sig. Jag känner mig så full av energi av dessa fantastiska människor.
Tänks att Gud har sänt dem i vår väg just som jag behövde dem som bäst och jag tror även mannen. Vi har underbara vänner omkring oss i övrigt vi ska inte klaga, men detta är en dimension som vi, iallafall jag saknat. Underbara diskussioner med hög respekt för varandras otroligt stora olikheter, men också insikten om hur lika vi är fast det är så olika!
JAg vill behålla dem länge i mitt liv!!!!!!!

Inga kommentarer: