måndag 1 mars 2010

biotop i barnrummet????? Förbered med garden girl skor.......

Jag rensar en av sönernas rum för att så småningom kunna tapetsera.
Det är en biotop av sällan skådat slag i gömmorna. VAR hittar de alla små söt saker som de bara MÅSTE behålla???
Det är nu jag inser att jag verkligen är vuxen....hua!
Men det är väl bara att ta på saneringsutrustningen och fortsätta.
Till saken hör att jag gjorde samma resa förra veckan med en annan sons rum.....
Ja ja vad är en bal på slottet jag har istället för balskor beställt dessa:



De funkar nog både vid sanering och kommande vårflod får man hoppas.
De kommer från Garden Girl som har en massa fina saker om man vill vara fin i trädgården, eller slippa att tvätta barnens (flickornas) kläder efter varje besök i sandlådan....
Ja ja jag är förberedd och väntar på vårfloden i alla fall, men nu ger jag mig in i okända djup i pojkrummets outforskade hörn......

Inga kommentarer: