tisdag 9 februari 2010

Award, man tackar



Jag har fått en award, det var snällt och gav mig upplysning. Visste kanppt att dessa fanns!!! Fick den av Fia

Nu är mitt uppdrag att lämna sju fakta om mig själv och inte nog med detta så ska det vara intressanta fakta också....... Svårt det där.

1. Jag har ett trängande behov av att lyssna på nyheter varje dag. Utan ett antal av radions nyhetssändningar känner jag mig svävande i luften och desorienterad i livet.

2. Har tagit tag i ett gammalt löfte att ytterligare en gång springa Göteborgsvarvet...... Det är 21 km!!!

3. Tycker att Psaltaren är den bästa boken i Bibeln.

4. Jag avskyr verkligen att dammsuga! När jag var liten mutade jag min lillebror med Godis för att slippa dammsuga när det var "min vecka"

5.Älskar att sjunga, särskilt i kör och får otrolig energi och stora lyckokänslor av att göra detta. Särskilt i en viss vokalensemble

6. Har ett förflutet som hälsovetare, med allt vad det innebär

7. Är just nu heligt trött på män och kvinnor som inte kan acceptera präster oavsett kön och ännu mer trött på hur ordet kränkning hanteras i dessa sammanhang!

Jag har valt att dela ut awarden till några goa bloggar:
Lunkentuss
Malin
Theresia För att du ska sätta fart med bloggandet
Rimforsababes

Inga kommentarer: