måndag 27 oktober 2008

vardagsglädje

Jag har varit och tränat och kört ett riktigt rangdang steppass! det är så sällan numer att jag hinner glömma hur kul det är!
Borde verkligen göra detta oftare! Frågan är bara om jag kommer att känna så imorgon oxå när rumpan känns som att den fått mer än en rejäl spark...... Återstår att se.
Har dessutom börjat ta tag i mitt liv och redigerat min uppsats så att den kan tryckas. Nästa vecka är det portfolion som står på kö för att tas tag i.........detta är ju knappast vardagsglädje, men det kommer vara det när det är färdigt och jag har examensbeviset i handen!
Nu ska jag gå och njuta av att jag faktiskt orkar ett helt steppass och kan hänga med ialla snurrar fast det var länge sedan och fast jag är typ gammal jämfört med många andra små sötnosar på det där gymmet!
Tanten kan ännu!

Inga kommentarer: