onsdag 29 oktober 2008

sj, tomtar, och halloween

aha
jag har tränat igen!!!!! Har verkligen glömt hur roligt det är och hur glad man blir!
Mindre glad kan man dock bli av SJ.....vill komma hem lite tidigare imorgon, men icke! De tänker inte sälja de sista biljetterna till billigt pris....istället kostar de över 1000 riksdaler vilket jag bara vägrar betala! Så det blir väl att vänta in det senare tåget iallafall! suck
På fredag kommer vännen med sina två grabbar å hälsar på. Vi ses allt för sällan numer så det ska bli så kul! På kvällen blir det halloweenkalas, tycker att det är lite mysigt , men att det är viktigt att det inte blandas ihop med allhelgona helgen. Så här blir det kalas på fredag, på riktiga halloweendagen och kyrkan på lördag!
Nästa vecka har vi en skön vecka hemma med hemuppgift visserligen, men ändå, HEMMA!
Ska försöka hinna med en massa saker ikväll så att de kan strykas från listan och lugnet kan lägra sig.

Och så en bekännelse:
Jag kunde inte hålla mig längre och idag har jag köpt mina första tomtesaker för året trots att det inte ens är november! Men men nu är det gjort så då kan jag ju lika gärna fortsätta eller hur?
Och det är ju trots allt bara 1 månad kvar till advent!

2 kommentarer:

Lunkentuss sa...

Jag känner till en ren för 19 000:- Det kanske vore något på tomten???

Blivande prostinnan sa...

tack men nej tack,,,,,vi har levande älgar alldeles gratis!!!