fredag 9 oktober 2009

PAPPER!!!!!!!!!!!!!!!

Papper!
Hur mycket papper kan man använda på en vecka och hur mycket får det plats på ett skrivbord?
Någon talade om ett papperslöst samhälle HAHAHAHAHHAA inte där jag är iallafall!
Det är ju papper överallt.
Information som jag vill ha och behöver men också sådant som jag verkligen inte behöver.
Och när man kommer hem och vittjar brevlådan är det ju också papper i mängd.... Hur mycket är egentligen nödvändigt av detta?
Tyvärr är jag ju en sådan som skriver ut mina mail för att veta var jag har dem, men det måste ju finnas ett bättre system?!

Nåja nu ska jag ta och skriva doptal, griftetal och en predikan som jag troligen kommer att skriva ut för att kontrollläsa innan jag skriver ut den rätta versionen!!!!

Men innan det ska jag ta en tur och andas in frisk höstluft renad av trädens liv...... de träd som ger mig papper att skriva på!!!!!

Inga kommentarer: