söndag 20 juli 2008

ynkliga ynkliga människa

Så har jag då provat på ynkligheten.....40 graders feber och migrän känning gjorde mig totaldeckad och helt avskärmad från webvärlden ett par dagar. Stackars stackars mig!!!!!!! Tänk vad en ack så liten temperaturökning i kroppen kan göra med en människas välbefinnande....en eller två grader ute är ju liksom ingen som märker men i kroppen är det extremt mycket........insåg jag just. Men efter två dygn av sömn och tabeltter (jag älskar dem) så börjar världen återvända i mitt medvetande och min stela lekamen får så småningom röra lite på sig vare sig den vill eller inte så det så.
Så här åter vändande till livet är det en massa saker jag skulle vilja göra bar aför att få dem att försvinna...typ kolla av barnens garderober för att om möjligt kunna komplettera dem på alla trevliga sommarreor..... men inser raskt att det energininte finns riktigt. Tar det eh hm typ ....sen!

Nu ska jagstoppa i mig migrän medicin för att bli av med de sista sviterna av denna fantastiska vecka...migränkänningarna som sällskapat med mig sedan i måndags. Sedan är den här lediga helgen slut och det är dags att ta tag i livet igen........Just nu är det skiftbyte i församlingen när semestrar slutar och börjar......

Morgonen har ägnats åt att titta på bilder på ölandscampingar....barnen anser de med mest poler vara de bästa alternativen. Nån som har erfarenhet och förslag på bra campingar på Öland?

Men nu till det bästa av allt med denna vecka...............I torsdags kom antagningsbeskedet till pastis.

Inga kommentarer: