måndag 21 juli 2008

En dag på sommaren

Jag har skapat...ett fiiiiint land i trädgården. Blir lika förvånad varje gång jag inser att det kan komma så fina skaer ffrån mina händer. heheheh och rusta hjälper till med ljuset , bara det!

Kvällen bjöd på grill men hur dum får man vara om man dricker rödvin när man har migränkänningar?????ja ja man får ju stå sitt kast oxå liksom!

Imorgon kommer kamraterna medbilen full av barn, känns inspirerande med molande migrän huvud.....not.....men det ska på något sätt bli kul ändå
Kan ju hoppas på det bästa att det är bra i morgon.

Ny erfarenhet: Halsfluss, ochutan att behöva penicillin. Dte finns två alternativ.Antingen är min smärttröskel trevligthög eller så är min kropp extremt snäll när det kommer till bakterieinfektioner. Har troligen haft halsfluss men inte haft jätteont och därför klarat mig utan penicillin....snäll kropp!

Nu är det iallafall dags attgå och krama kudden...möjligen fundera lite på helgens predikningar. Ska dessutom ha en musikgtj där halva släkten verkar dyka upp (luuuuugn det är inte från min sida) Så då kanske man borde säga något genomtänkt kanske? Eller lika bra att visa sitt rätta jag va? Skönt iallafall att det är musik jag själv gillar den här gången....violin och piano...mycket njutbart!

Inga kommentarer: