måndag 3 april 2017

Idag ska skiten bort! Fuck cancer!

Så är det snart dags.
Efter en jobbhelg i Berlin då jag tänkt på mycket annat än cancer så är det då den dagen jag väntat på.
Är tvättad och ren efter konstens alla regler och har packat väskan med tidningar och korsord, vet inte hur länge jag får vänta.Operationen blir någon gång i em.
Har också fått på mig en kompressionsbh som ska vara min kompis i två veckor framåt dygnet runt....
Konstigt att veta att en del av min kropp ska tas bort idag, men ändå okej, jag vill inte ha kvar det sjuka på mig längre.
Tänker att mycket av reaktionerna kommer senare och så får det vara.
Just nu mest fundersam på hur mitt humör kommer vara framåt 14.00. Frukost för 06.00 var ordern och sen inget mer...... blodsockernivå och humör hänger tätt ihop för mig.
Nåja inte så stort problem i sammanhanget egentligen.
Återkommer
Alla goda tankar och böner mottages tacksamt och varmt.

Inga kommentarer: