söndag 22 maj 2011

Lycklig efter ett varv runt Götet

Lycklig och stolt kan jag meddela att jag trots tvivel tog mig i mål i Göteborgsvarvet och det snabbare än jag vågat drömma om!!!!! 1.53.50 ca det är jag mycket nöjd med!!!!
det kostade inte så mycket som man kunde tro, endast en nagel som ändå behövde lossna och så en kväll då jag somnade kl 21.30, men det var det värt!!!!
Idag har grabbarna sprungit sina lopp och en mycket stolt mor har sett sin stora son kämpa lika envist som sin mor.

Och för er som undrar, JA jag slog maken även i år men han är oroväckande nära nu, bara 5 minuter efter........... och hans hälsning just, i denna minut, inför vittnen, är att nästa år är det 1.45.00 som gäller. Så snäll hustru som jag är så delar jag nu detta med er......det som skrivs på en blogg finns ju för evigt!!!!

Inga kommentarer: