onsdag 12 januari 2011

6 år

För sex år sedan kom förändrades livet alldeles drastiskt. Människor talar om att livet förändras när de får barn, men jag tyckte att det fortsatte ganska normalt med första barnet,,,,, Där emot den här dagen för 6 år sedan hände det grejor! Då kom våra tvillingar till världen exakt 1 år och 10 månader efter att första barnet fötts. DÅ förändrades saker och ting.....
Kommer inte ihåg så mycket av den första tiden, mer än blöjor och matning av barn....
Men så här efteråt fattar jag inte var tiden tagit vägen. Nu har jag ett barn som kan läsa och två som ska börja 6-års till hösten! 3 Underbara killar med helt olika personlighet och stil!
Men vad som har hänt sen de föddes! Vi har gift oss, byggt ett hus, jag har pluggat och blivit prästvigd, maken har blivit whiskynörd och livet rusar på..........

För sex år sedan låg jag på BB,storebror var hemma, tvillingarna var på Neonatal, jag kände mig så ensam och snuvad på det goda. Jag hade precis blivit 3-barnsmamma, men inget barn var hos mig....

i morse var det en som vaknade som en spiralfjäder och låg hos mig i sängen och väntade på presenter, en sov som en lite gris och storebror studsade upp för att få ge bort sina inköp!

Alla tre var precis där jag var................ Älskade ungar!

Inga kommentarer: