söndag 14 december 2008

Det händer visst inte så mycket här numer......måste vara julstressen eller nåt....
Hm
Idag har jag varit med och jobbat på en underbar mässa. JAg hade en predikan som jag var sådär nöd med, men den fick helt enkelt vara. Efter mässan kom vännen fram och var verkligen nöjd. Det hade talat till honom. UNDERBART! HAn skulle aldrig säga något om han inte menar det. Hans ord betyder otroligt mycket!Skönt med bekräftelse ibland.
Mer positivt var att två andra vänner förgyllde mässan med sång som verkar vara av änglar, Jag är sååååå stolt att känna dem och att dessutom få sjunga med dessa två då och då!
Ännu mer positivt. Min mormor var med i kyrkan idag. Det var första gången hon var med på en mässa som jag ledde och det kändes så kul att ha henne där.
Sen åkte vi hem och klädde granen och åt middag. En bra dag!

nu är det sovdags så att jag orkar upp till tåget och den sista tidiga måndagen på länge.........

Inga kommentarer: