måndag 30 juli 2012

En crecent Nano som träningskompis!

Här är en bild på min nya träningskompis som oxå ska bli sällskap på Vätternrundan nästa år. Är idag synnerligen stolt över mig själv som cyklat ett maraton!!!! Och det gick bra, det är ju drygt 10% av en Vätterrunda så man får vara nöjd. Nu återstår införskaffandet av ett par cykelskor och ett par handskar. Ganska irriterande att veta att man har ett par cykelhandskar, men inte vet var de är! De är liksom uppslukade av garderoben!!!!
Dessutom tror jag inte att det är lyx att köpa nya cykelbyxor när de jag har är ca 12år gamla......

Klassikern är en utmaning, men jag är taggad och väldans nervig inför Lidingöloppet...
Det är verkligen dags att börja lägga fokus på att löpträna, men det är ju så kul med cykel och inlines just nu.....

Inga kommentarer: