måndag 30 juli 2012

Äntligen,,,,,,

Som vi har väntat, typ 4 år. det är något visst med sommar-OS. Knappt tre veckor kommer jag och min familj att vara nördar, rätta livet efter OS-schemat och sånt. Mycket olikt mig för övrigt som väldigt sällan kollar på TV i vanliga fall.
Men under OS händet något, då liksom MÅSTE jag se kanotslalom, skeet, bågskytte, beachvolley och annat spännande, förutom handboll, fotboll, gymnastik, friidrott och allt annat som man normalt kanske ser....
Nu hoppas och bar jag bara att vi slipper skandaler med doping och fusk och att god idrotts anda får råda!

För övrigt måste jag säga att handbollsspelare måste vara gjorda av annat virke än fotbollsspelare....de senare ligger ständigt och ojjar sig och har ont, men en handbollsspelare som ligger ner, då vet man att det hänt något allvarligt. Tuffa killar och tjejer som aldrig filmar! Sånt gillar jag!
Låt oss njut av OS!

Inga kommentarer: