torsdag 29 maj 2008

livet som springer

Solen bara lyser och lyser och jag är nääääääääääääästan klar med allt som,måste göras innan universitetet kan på adjövinken.
Är det inte fantastsitk hur fort livet egentligen går. Var det inte alldeles nyss som jag bestämde mig för att följa den där kallelsen och som tvillingarna var små nog att få plats i min famn bägge två!
Men tänker man vidare så känns det ju faktiskt inte så länge sedan Carola vann melodifestivalen heller, första gången alltså!
Denna upplevelse av att 1983 var alldeles nyss borde kanske vara en hint om att ta till vara det liv som man har fått......................
Så det tänker jag göra. Stora motionsloppet med vännerna och picknick och väl kylt rosévin till efterrätt det måste väl räknas som att ta till vara livet...........



1 kommentar:

Anonym sa...

83 det vakra året när en veckar liten tjej föddes... råkade vara en av vännerna som skulle motionera... men humm säger inte mera... men tänk vad ung jag måste vara eftersom du mins 83 som i går *ler* Kram