onsdag 23 juli 2008

NÅD varje dag i livet

så är det jobb igen. Har just avslutat en lång fikastund med kollegorna, väldigt trevligt.
Idag ska jag försöka mig på att fundera över nådens gåvor......för mig är det så självklart en nåd bara att komma upp ur sängen varje morgon och dessutom kunna klä på mig själv.....Jag har mat påbordet och en familj att älska, vänner omkring mig osv.....det finn sså mycket nåd att vara tacksam över!

Ytterligare nåd mötte jag i den fantastiska dagisfröken som faktiskt ser barnen.Låter ju konstigt men det verkar som att en del jobbar där mest för att ha något att göra. Det är katastrof när personal känner att de är den enda som faktiskt är där för barnens skull.......UHHHH kan man sluta jobba och slippa dagis?

Nä nu ska jag ta en kamp med skrivaren som inte vill skriva ut i det format jag säger till den!!!!!!

Inga kommentarer: