måndag 25 januari 2010

rensa....Projekt Köksö!

Rensa i röran!
Utmaning ett att få ordning på vår ständigt belamrade köksö!
Före......


Sen efter ett tag blev det så här...... det är middags projektet ni ser i bakgrunden!



Ängeln är en present från en vän och den kommer från Willow tree och heter "Angel of caring". Den är en av mina älskade saker som påminner mig om vilka underbara vänner jag har.



Den andra ängeln kommer från en annan älskad vän och även denna betyder mycket för mig!



Lyktan kommer från village och är ett av mina Lundafynd! Gick förbi där på väg till tåget och de hade varje vecka en specialvara som typ denna lykta för 39 spänn!



Så nu återstår bara att behålla denna ordning! Vi får väl se om några dagar hur det ser ut.......

1 kommentar:

Ulrika Gabriel sa...

Ojojoj så fint det blev:-D! Bra jobbat!