fredag 10 juli 2009

återhämtning

Så har jag då tagit tag i sorgen och känner att jag faktiskt återhämtat mig lite grann...
Att tillbringa tid med goda vänner som tar en för precis den man är just nu och här är inte alls så fel.
Jag gör visserligen inte så många knop, men jag står iallafall upp utan att gråta och det tycker jag är bra......
Funderar på om jag möjligen ska få upp mina nya fina gardiner i köket i morgon eller om jag helt enkelt ska fortsätta göra ingenting ett tag till......
Även trädgården skulle vilja ha omsorg, den ser ut som en bättre regnskog för tillfället, man kanske skulle börja ta inträde och visa den för alla tyska turister som dyker upp........

Igårfick jag en fantastisk present av vännerna. Vid vigningen fick jag ett kort med order om att befinna mig ihop med man och mobiltelefon på angiven plats i går klockan 16.30......lydig som jag är så var vi på vår post.....efter diverse kringelkrokar slutade kvällen på en turbåt med god mat ihop med 6 av vännerna. Inte så ofta vi har chans att umgås utan barn allihop. Mycket trevlig, men sen kväll blev det!
Och nu är klockan sent igen, jag som skulle lägga mig tidigt i kväll!!!!

Inga kommentarer: