onsdag 4 mars 2009

i-landsproblem

Hm
Nästa vecka fyller äldste sonen år och jag vet inte vad jag ska ge honom i present.....
Nån som har bra förslag på present till en 6-åring......helst i lägre prisklass än Nintendo Wii.
Har i dag införskaffat en livsfarlig sak för ynka 49 spänn........mot min princip en skateboard. Jag tvekar mycket till att verkligen ge honom detta då han redan haft en bruten arm........
Pärlplattor är ju ett annat intresse, men då blir det ju lika mycket till småsyskonen som till honom.......
Ja snacka om i-landsproblem, men ändå, det måste ju lösas annars har jag nog en besviken pojke skulle jag tro.....

Det andra I-landsproblemet rör vad vi ska bjuda vännerna på till middag på lördag.......förslag?
Jag är egentligen evigt tacksam för att ha mat på bordet och dessutom ha möjligheten att bjuda vänner på mat, men ändå i detta lyxproblem så behöver jag hitta en lösning!

Jadå kanske jag skulle ta tag i en konkret syssla istället för att lägga energin på sånt som inte är problem.......Dags att packa väskan, i morgon får jag åka hem!!!!

Inga kommentarer: